VIPPO to instytucja pożyczkowa, wpisana do Rejestru Instytucji Pożyczkowych Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod numerem RIP000004. Działamy zgodnie z polskim prawem i spełniamy wszystkie kryteria prawne przewidziane dla firm pożyczkowych.
Należymy do Konferencji Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce (KPF), czyli instytucji branżowej zrzeszającej ponad 100 kluczowych przedsiębiorstw polskiego rynku finansowego. Dzięki pozytywnemu wynikowi audytu etycznego przeprowadzonego przez Komisję Etyki przy KPF posiadamy Certyfikat Etyczny KPF.
Stosujemy się do Zasad Dobrych Praktyk – jest to dobrowolna regulacja postępowania firm z branży finansowej.
Posiadamy certyfikat Odpowiedzialnego Pożyczkodawcy przyznany przez Loan-Magazine. Certyfikat ten zobowiązuje VIPPO do zgodnego z prawem i etycznego funkcjonowania na rynku pożyczkowym z poszanowaniem konsumenta i przepisów ustawy o kredycie konsumenckim oraz ustawy o ochronie konkurencji i konsumenta.
Stosowanie Zasad Dobrych Praktyk KPF w VIPPO to:
Jeśli uznasz, że naruszyliśmy powyższe zasady, możesz zgłosić to do Komisji Etyki KPF:
Tak. Możesz odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia. Zasady odstąpienia od umowy są określone w umowie pożyczki – jako pożyczkobiorca jesteś zobowiązana/y do spłaty całej kwoty wypłaconej w ramach pożyczki w ciągu 30 dni od daty złożenia oświadczenia (za dzień zwrotu uważa się dzień zaksięgowania kwoty na rachunku VIPPO). Do tej kwoty należy doliczyć odsetki dzienne określone w umowie pożyczki.
Dla Twojej wygody udostępniamy dwa sposoby odstąpienia od umowy:
1) e-mailowo: przesyłasz nam skan własnoręcznie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu na adres kontakt@vippo.pl,
2) listownie: wysyłasz własnoręcznie podpisane oświadczenie o odstąpieniu na nasz adres korespondencyjny:
VIPPO Sp. z o.o.
ul. Równoległa 4A
02-235 Warszawa
Wzór oświadczenia o odstąpieniu znajdziesz w załącznikach do umowy pożyczki.
Tak. Pożyczka w innym banku bądź instytucji finansowej nie jest przeszkodą do otrzymania pożyczki w VIPPO.
Udzielamy odpowiedzi na każdy złożony wniosek. Informację otrzymasz na stronie internetowej po około 1 minucie od wypełnienia wniosku. Prześlemy ją też na wskazany przez Ciebie adres e-mail i smsem na numer Twojego telefonu komórkowego.
Nie potrzebujesz poręczeń ani zastawów. Kwota pożyczki jest przyznawana na podstawie oceny zdolności kredytowej.
Tak. Na etapie przyznawania pożyczki sprawdzamy wiarygodność kredytową w następujących bazach:
Pamiętaj, aby wypełniając wniosek wpisać jako dane adresowe swój adres zameldowania. Jeśli wpiszesz inny adres, Twój wniosek może zostać odrzucony ze względu na niezgodność podanych danych z danymi widocznymi w bazach.
Aby wnioskować o pożyczkę VIPPO, wejdź na stronę vippo.pl i wypełnij wniosek o pożyczkę:
Gdy otrzymasz propozycję pożyczki, zapoznaj się z umową i formularzem, a następnie zaakceptuj propozycję, używając przycisku AKCEPTUJĘ.
W razie pytań, wątpliwości lub problemów z uzupełnieniem wniosku, skontaktuj się z nami pod numerem
22 3 76 00 76 (8:00 – 19:00 w dni powszednie) lub napisz do nas na czacie.
Udzielamy pożyczek od 1 000 zł do 10 000 zł.
Możesz mieć jedną aktywną pożyczkę VIPPO. Aby ponownie skorzystać z oferty pożyczek ratalnych VIPPO, konieczna jest całkowita spłata dotychczasowych zobowiązań.
Umowę podpisujesz online, ponieważ najważniejsza jest dla nas Twoja wygoda. W ten sposób możemy błyskawicznie przelać Ci pieniądze na konto, a Ty nie musisz niczego drukować, podpisywać ani wysyłać.
Aby otrzymać pożyczkę musisz:
Każdy wniosek oceniamy indywidualnie, dlatego nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Najczęstsze przyczyny odrzucenia wniosku o pożyczkę to:
Tak. Zachowujemy najwyższe standardy ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa. Dane uzupełniane we wniosku są niezbędne dla świadczenia przez nas usług pożyczkowych.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Vippo Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie (00-410) przy ul. Solec 22, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000669289, NIP: 5272801231, REGON 366826073, świadcząca usługi za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej bez bezpośredniej obecności stron.
Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj nasze Regulamin i Politykę Prywatności.
Zanim udzielimy Ci pożyczki, musimy mieć pewność, że nikt się pod Ciebie nie podszywa. Dlatego sprawdzamy Twoją tożsamość. Najszybszą metodą jest przelew weryfikacyjny.
Przelew weryfikacyjny musi zostać wykonany z Twojego osobistego konta. Nie możesz skorzystać z rachunku innej osoby, nie może to być także rachunek firmowy.
Proces weryfikacji tożsamości przeprowadzamy w trosce o to, aby nikt nie wykorzystał Twoich danych do wzięcia pożyczki. Wykorzystanie mechanizmu przelewu weryfikacyjnego sprawia, że cały proces wnioskowania o pożyczkę trwa kilka minut. Możesz wypełnić wniosek i otrzymać decyzję o pożyczce bez wychodzenia z domu.
Po pobraniu umowy pożyczki i formularza informacyjnego, wykonaj przelew na wskazany numer konta bankowego. Upewnij się, że tytuł przelewu jest właściwie opisany.
Pamiętaj, aby wykonać przelew ze swojego rachunku. Nie możesz skorzystać z rachunku innej osoby, nie może to być też rachunek firmowy. Na potwierdzeniu przelewu musi znajdować się Twój numer konta bankowego.
Czas oczekiwania jest uzależniony od banku, w którym posiadasz konto. Pieniądze powinny znaleźć się na Twoim koncie w ciągu kilku godzin, najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu przelewu weryfikacyjnego.
Jeśli po upływie 24 godzin na Twoim koncie nie ma pieniędzy, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, kiedy został wysłany przelew i zweryfikujemy przyczynę opóźnienia.
Pożyczkę wypłacamy na wskazane przez Ciebie i zweryfikowane przez nas konto bankowe. Środki powinny znaleźć się na Twoim koncie w ciągu kilku godzin od momentu wykonania przez nas przelewu.
Całkowita kwota do spłaty to:
Wysokość całkowitej kwoty do spłaty znajdziesz w umowie pożyczki.
Dla Twojej wygody przygotowaliśmy harmonogram spłat, który otrzymasz wraz z umową pożyczki. Jest to dokument, w którym znajdziesz daty płatności wraz z całkowitą wysokością raty oraz informacją o częściach składowych każdej raty.
Harmonogram spłaty jest dostępny już na etapie wnioskowania o pożyczkę – po wyborze kwoty oraz liczby rat możesz zapoznać się z orientacyjnym planem spłaty. Może on się nieznacznie różnić od ostatecznego harmonogramu dołączonego do umowy, ponieważ zależy on od daty podpisania umowy.
W każdej chwili obowiązywania umowy pożyczki możesz zwrócić się do nas o udostępnienie harmonogramu. Jest on wydawany bezpłatnie.
W przypadku prośby o odroczenie terminu spłaty, każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Jeśli masz problem z terminową spłatą pożyczki, skontaktuj się z nami pod numerem 22 3 76 00 76 lub napisz do nas na kontakt@vippo.pl.
Nie oferujemy takiej możliwości. Dlatego zalecamy, abyś na etapie wniosku wskazała / wskazał taką wysokość raty miesięcznej, którą na pewno będziesz mogła / mógł spłacać przez cały okres obowiązywania umowy pożyczki.
Tak. W każdej chwili możesz dokonać wcześniejszej spłaty całości lub części kwoty:
Wszystkie opłaty związane z udzieleniem i obsługą pożyczki są jasno określone w umowie. Dlatego, jako pożyczkobiorca VIPPO, nie poniesiesz żadnych opłat, które nie byłyby wymienione w umowie pożyczki.
Nie wystawiamy takich faktur.
Nie. Harmonogram zawsze wydawany jest bezpłatnie.
Udzielamy pożyczek, których okres spłaty wynosi od 6 do 36 miesięcy. Okres spłaty jest wskazany w umowie pożyczkowej i określony na podstawie analizy zdolności kredytowej.
Wszystkie informacje potrzebne do spłaty pożyczki znajdziesz w umowie pożyczki. Najważniejsze z nich to numer konta do spłat i terminy spłat. Pamiętaj, że termin spłaty to dzień, w którym rata powinna zostać zaksięgowana na rachunku VIPPO. Dlatego, dokonując spłaty pożyczki, uwzględnij czas potrzebny na zaksięgowanie wpłaty w banku.
Ponieważ zależy nam na terminowych spłatach i dobrej współpracy, co miesiąc pozwolimy sobie przypominać Ci sms-owo i e-mailowo o nadchodzącym terminie spłaty.
Jesteśmy do Twojej dyspozycji codziennie od godziny 8:00 do 19:00 pod numerem telefonu 22 3 76 00 76. Możesz też skontaktować się z nami mailowo, pisząc na adres kontakt@vippo.pl lub na czacie na stronie internetowej.