Jak to się robi zagranicą, czyli pożyczanie poza Polską

post-img

Weź pożyczkę tu albo najlepiej tam

Spełniając określone dla danego rynku wymagania możliwe jest nawet, że z zaprezentowanej przez nas listy zagranicznych banków i udostępnianych przez nich propozycji kredytowych będziemy mogli skorzystać jako klienci i być beneficjentami tego opracowania…

Wyselekcjonowane przez nas koncepty reklamowe pochodziły z następujących rynków:
· Wielka Brytania
· Rosja
· Niemcy
· Stany Zjednoczone
· Australia

Czym kuszą kredytobiorców poza granicami Polski

Przeanalizowaliśmy zagraniczne oferty kredytowe pod kątem użytej komunikacji i zawartości informacyjnej dla tego co jest dla danej propozycji promowane i najczęściej pojawiającymi się elementami używanymi reklamie są:
· Otrzymanie finansowania nawet posiadając problemy z historią kredytową, czyli, większa szansa, że (niemal) każdy zainteresowany otrzyma pożyczkę (Wielka Brytania)
· Szybka wypłata pożyczonych środków – podczas 1 wizyty w placówce lub po skontaktowaniu się telefonicznym (Rosja)
· Możliwość realizacji wszystkich planów i elastyczność spłat – dostępność wakacji kredytowych, czyli zawieszenia spłaty albo karencji, tj. odroczenia spłaty 1 raty (Niemcy)
· Brak ukrytych opłat poza tymi komunikowanymi w głównym przekazie (Stany Zjednoczone)
· Błyskawiczna wypłata środków przy 1 wizycie od momentu złożenie wniosku (Australia).

Ale to już było…
Lektura reklam zagranicznych instytucji finansowych pozwala wysnuć stosunkowo prosty wniosek, że nasi bankowcy odrobili lekcję i większość z pomysłów, które praktykuje się obecnie lub do niedawna na świecie można dostrzec również w Polsce, w przekazach komunikacyjnych rodzimych firm pożyczkowych i banków. Oznacza to ni mniej ni więcej to, że w zakresie pożyczek i kredytów gotówkowych trudno już dziś wymyśleć coś innowacyjnego na miarę iPhone na rynku telekomunikacyjnym albo Tesli na rynku motoryzacyjnym kilka lat temu…